Svamptur, igen!

Skulle jobbat halvtid förra veckan, men det funkade inte, så jag har varit hemma heltid sen i onsdags och mått jättekasst. Höjde kortisonet till 20 mg istället för 15 och igår kände jag liten förbättring och idag har jag mått hyffsat. Haft jätteont i min högerarm i några dagar också, men idag har jag inte känt av det alls, så nog ett tecken på att höjningen av medicinen behövdes.

Kände att jag behövde gå ut och röra på mig efter att ha varit hemma flera dagar och bara vilat, så jag åkte ut själv med Viggo till skogen. Vi var ute i totalt 4 timmar och bara gick lugnt och försiktigt och plockade svamp och det var ljuvligt.


Skogen är så rogivande och vacker på sina ställen.


Vilken lycka att hitta en så här stor och fin kantarell.


Dagens skörd som jag gav till mamma.


Celine har duschat Viggo efter skogspromenaden och sen var det pälsvård. Han njuter, även om blixten gjorde att hans ögon ser lite skräckslagna ut.

Har precis tittat på "Ensam mamma söker" och herregud vad pinsamma alla var. Fanns det inga normala killar som sökte till programmet eller vill produktionsbolaget att det ska bli så pinsamt som möjligt kan man ju undra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0