iPhone 4-leverans


Så kom dom då telefonerna äntligen, nu är barnen lyckliga och själv tar jag det med ro. Har inte ens fått igång mitt sim-kort, dom sa att det kunde ta upp till ett dygn. Det viktiga var ju att Celine och Jennifer fick igång sina, men jag kan ändå använda telefonen till att lyssna på ljudbok.

Vi fick beskedet när vi beställde den att det kunde ta 4-6 veckor att få den, men den kom turligt nog efter 3,5 vecka, så det var positivt. Av det jag har hunnit se så är den superfin, men väger 40 gram mer än min W995 och det märks ganska mycket. Om några år, så kommer man säkert tycka att den här telefonen är en tegelsten jämför med kommande iphones-modeller.


Kommentarer
Postat av: Peggy

Åh en sån vill jag oxå ha ;-)

2010-09-23 @ 10:15:31
URL: http://www.peggygirl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0