Hos Wicki och bebis

Idag var jag, Celine och Anton hemma hos Wicki o Rickard i V:a Frölunda och tittade på Leon som hunnit fylla 5 veckor. Han sov när vi kom och sen var det matdags, så jag hann inte ta några bilder på honom, men tog några på hennes hem istället.




Utsidan, från början var detta ett stort ruckel med två lägenheter i och som sen har renoverats upp till något väldigt fint. Här får ni se hur det ser ut inne och behöver kanske inte nämna att hon jobbar med inredning.












Altanen är inte helt klar ännu som ni kan se, men fint blir det.


Här är det vi gav till Leon som bebispresent. Jag hade frågat Wicki innan vilken storlek hon önskade och fick veta att storlek 74 skulle vara bra, då dom redan fått mycket kläder.


Kommentarer
Postat av: Peggy

Wow vad snyggt!! så skulle jag vilja ha det :-)

Kram!

2010-09-21 @ 14:54:08
URL: http://www.peggygirl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0