Nya skor!

Efter jobbet idag åkte jag med spårvagnen in till Brunnsparken och mötte upp Celine och hennes kompis Maria. Först åt vi lite på Mc Donald´s och sen gick vi i affärer. Jag var på jakt efter ett par skor att ha nu i höst/vinter och som inte skulle ha någon klack och hittade ett par jättefina och sköna på Johanssons skor.


Märket är italienskt och heter MJUS och kostade 1250 kr. Så sköna på foten och en sko som passar till det mesta. När Celine fick syn på dom, så ville hon också ha likadana, så där rök hela hennes studiebidrag. :-)


Köpt nya skålar som man kan ha till bl.a tacos. Wicki hade några över och dom kostade endast 100 kronor per set och är handgjorda. Slog till med två set och är supernöjd!

Ikväll har jag och barnen cyklat till mamma en sväng. Hade med mig ca 7 par jeans som jag ville att hon skulle lägga upp och snäll som hon är så fixar hon! Jennifer stannade kvar där och ska sova där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0