Nu är det riktig höst!

Varit ute i skogen idag igen för ny svampplockning och denna gång följde Helena med. Vi var ute flera timmar och först hittade vi inga alls så vi åkte runt och provade lite olika skogar, men insåg att vi var helt fel ute. Till slut så hamnade vi rätt och fick ihop en ICA-kasse.

När jag kom hem hade jag ont i hela kroppen och la mig för att läsa lite, men somnade direkt! Sen blev det matlagning och idag blev det fläskkotlett, ris och bearnaiesås och det är något barnen äter med full aptit.

Nu kollar jag och Celine på "Ensam mamma söker" på Tv3 och nyss var det en töntig kille som dejtar Emma som uttalade sig: - Emma har dom egenskaperna som jag söker.  Då säger Celine: "Ofta han ens söker efter några egenskaper, han får väl ta det han får." Kunde inte sagt det bättre själv. :-)

Söndagskvällen tänkte jag avsluta med att börja på en ny bok, läste ut Karin Alvtegens nya igår.

Imorgon ska jag göra en ny ansiktszonterapi, längtar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0