Hälsat på Kronprinsessan och Prins Daniel

Idag skulle Kronprinsessan Victoria och Prins Daniel komma på snabbvisit till Alingsås. Av alla ställen dom skulle besöka här, så blev det en visningslägenhet för passivhustekniken som ligger granne med min mammas trappuppgång. Eftersom jag ändå skulle dit och fixa en dator hos henne idag och Jennifer var där, så tajmade jag in det så att jag kunde få se kungligheterna.


När dom var på väg in till lägenheten, så stod jag i mammas köksfönster och det såg Victoria och vinkade jättemycket, så det var bara att vinka tillbaka. Paret höll varandra i handen, var på ett strålande humör och verkligen jättesöta.


Mamma var ute en snabbis på gården (som var avstängd för allmänheten) och tog det här kortet. När Victoria fick syn på henne så säger hon "hejsan"och såg så här glad ut!


På väg tillbaka, så öppnade vi köksfönstret för att ta ett bättre kort och då stannade dom och pratade lite. Daniel säger: -Vad fint ni har fått det, här trivs ni bra va? Då kunde naturligtvis inte jag vara tyst och skojade tillbaka: - Ja, du kanske vill byta mot slottet? ;-)
Han blev lite ställd och visste inte vad han skulle säga, men sällskapet runt honom fick sig ett gott skratt.


Kommentarer
Postat av: Peggy

Hahaha...du är för pinsam ;-) nä jag skojar bara :-) Modigt gjort....skulle jag aldrig våga ;-)

Kram!

2010-10-23 @ 12:08:32
URL: http://www.peggygirl.se
Postat av: Pelle

Så rätt, han hade lite svårt att kommentera det på ett bra sätt tror jag.

2010-10-23 @ 16:16:49
URL: http://www.laine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0