Läkarbesök

Denna dag har jag väntat på! Ska till Sahlgrenska och träffa en duktig läkare och fick tiden för 2 månader sen. Känner att jag nästan är frisk igen, så underbart! Nere på en halv tablett nu och det har funkat över förväntan att trappa ner. Har känt av symptom under hela medicineringen och har varit halvt sjukskriven, men dom senaste två veckorna hände något och huvudvärken, tröttheten och ledvärken har nästan försvunnit.

Varför ska jag då till läkaren om jag börjar bli frisk? Jo, jag vill diskutera vad jag ska göra för att det inte ska komma tillbaka vid nästa infektion och vill även försäkra mig om att dom i så fall skriver ut mer medicin till mig.

Känns skönt att nu kunna planera vad man ska göra när man är ledig, när man vågar lita på sin kropp igen.

Senare idag ska jag och Susanne ta en tur till lite olika möbelaffärer, hon ska köpa lite saker och jag ska få lite inspiration till mitt vardagsrum. Min nya säng har kommit, den är jätteskön, men det tråkiga är att det blev sån nivåskillnad jämfört med sängen bredvid. Måste leta efter högre sängben idag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0