Fest hos Petter och Lounge


I fredags kväll var vi ett glatt gäng hemma hos kollegan Petter och spelade Tribond. Jag och min lagkamrat vann! :-) Sen blev det Singstar och Abba-låtar och jag vann där också! :-)


Sofia och Petter inleder Singstar


Mikael, Tobias och Per ute på altanen.


Sen var det min tur och det var inte svårt att vinna över Petter. ;-)


Christian och Petter försöker hitta en bra låt






Här är vi senare på kvällen på Lounge och dit kom min kompis Camilla också.


Stämningen var på topp!


Kolla in Robban i mitten, vilken blick!


Undrar vem den lysande fotografen var?


Radarparet Daniel och Tobias


Det blev lite väl mycket alkohol när vi kom till Lounge, så jag var jättetrött hela lördagen. Det var en fantastiskt kul kväll, så det var det värt. Tog sista tåget hem och la mig efter 4.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0