En helt vanlig söndag

Gick och la mig rätt sent igår, klockan var närmare 01, så gissa om jag var väldigt trött när telefonen tre timmar senare ringde och det var dags att beredskapsjobba en timma. Somnade på nytt kl 05 och gick upp nio, så lite trött har jag allt varit idag.

Min kompis Susanne kom hit och vi tog en långpromenad med Viggo i det ganska sköna vädret. Skönt att komma ut, men får väldigt ont i benet efteråt. Mötte upp Jennifer som kom med tåget från Göteborg, hon hade sovit hos en kompis där. När vi kom tillbaka lagade jag mat, gjorde storkok, så att det blev lite matlådor också.


Jag har just upptäckt artisten Adam Lambert, vilken röst han har. Han var med i American Idol, men vann tydligen inte. Det verkar som att andraplatsen är det vinnande konceptet i Idol.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0