Vimmelkantig

Dagen började med ett läkarbesök med Jennifer, sen har jag varit på www.lifegene.se och deras testcenter här i Alingsås. Man får en möjlighet att göra en stor hälsoundersökning helt gratis och sen går man var femte år så länge man själv vill. Vissa provsvar fick jag direkt, fick bl.a veta att mitt blodtryck var 96/66, inte vidare högt och när det var dags för blodprov, så fick hon inte fyllt 8 rör, eftersom mitt blod var lite för segt. Var yr redan innan besöket, men det gick bättre än jag trodde.

Däremot fick jag värsta blodtrycksfallet när jag en timma senare var hon tandläkaren med Jennifer, läskigt! Det bara kom och jag kunde inte gå utan att känna mig full. Försökte ta ett steg fram, men det blev ett steg bakåt och ett åt sidan, så jag fick stå och luta mig mot en vägg. Sen fick jag sätta mig en bra stund och försöka samla mig, men insåg att jag måste ta mig hem och då gick jag sakta sakta och höll mig i Jennifer. Köra bilen var som tur var inga problem. När jag sitter ner känns inget, men så fort jag går, så är det som jag är sjösjuk. Hoppas bara inte läkaren säger imorgon att mer provtagning behövs innan han sätter in medicin.


Kommentarer
Postat av: Peggy

Va!! och det säger du nu!!! Jag vill genast bli presenterad för tjejen som mäter Mollysar på Stayhard ;-)

Kram!

2010-03-17 @ 20:59:09
URL: http://www.peggygirl.se
Postat av: Anki

Hej!



läste din blogg, men har inte riktigt uppfattat vad du hade för sjukdom..men läste lite gällande kortisolbrist...eller vad det addisons..?

Du kan väl skriva på min mailadress,o berätta lite om dig själv..så skriver jag mer..

2010-11-17 @ 10:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0