Ljudböcker gör det tråkiga mindre tråkigt

Det känns som det har vänt lite nu, jag mår så mycket bättre sen igår. Var hos läkaren igår och han sjukskrev mig helt till och med annandag påsk och sen halvtid en vecka till efter det.


Celine har sin klasskamrat Jasmine här, dom går ju på Hundprogrammet och ska idag göra ett skolarbete tillsammans. Jasmine har också med sig sin lilla hund Joker, Viggo och han har inte kommit överens förut när dom varit i skolan, men nu går det bra.


Dessa söta små askar och värmeljushållare köpte jag mig igår. Har köpt en del såna här askar och lådor den senaste tiden, lättare att hålla ordning på allt småplock.


Lyssnat på en bok av Sara Kardefors, "Fågelbovägen 32", en mycket annorlunda bok. Man stör sig på huvudpersonen hela tiden för hon har en mycket märklig personlighet. Kul när böcker skiljer sig lite, ibland kan man känna att deckare är väldigt lika varandra oavsett författare.

Jag lyssnar alltid på en bok i mobilen och läser en annan parallellt, då kan det vara bra att inte köra samma genre på båda, eftersom man kan blanda ihop handlingen. Att lyssna på ljudbok när man gör tråkiga hushållssysslor gör att allt blir så mycket roligare, testa själva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0