Bowling med kollegorna

Mycket bowling på en vecka, men så trevligt det är. Denna gång var jag med mina nuvarande kollegor på Star Bowling och hade inte riktigt samma flyt som veckan innan. Jag kämpade mig ner för att träffa dom strax efter fem, var så himla yr i huvudet och skulle nog egentligen stannat hemma. Huvudvärken och yrsel satt i fram till åtta på kvällen, men det var trevligt ändå. Man mår bra av att träffa goa människor helt enkelt!


Full fokus bland kollegorna!


Tobias och Kaj in action!


Henrik hade gjort illa sin fot och fick stå stilla när han spelade klotet.


Lennart och Layth


Bra betyg för maten fick dom inte av mig, min hamburgare var rå i mitten. Enligt servitrisen skulle det vara så för att det var nötkött, men dom andra burgarna var mer välstekta än min och jag har aldrig fått en rå hamburgare någon annanstans.


Per-Erik skjuter lerduvor, jag fick också prova och lite kul var det, eftersom jag fick in några träffar.


Layth, Nils och Henrik väntar på sin tur att skjuta.


Svårt att pricka fåglarna när dom kom från sidan i full fart, lättare när dom kom underifrån och flög uppåt.

Tobias vann bowlingen och kanske tur att han inte var lika bra på skyttet för då hade han nog blivit lite väl kaxig. ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0