Turkiet

Spontan är ett ord som passar på mig, idag bokade jag en resa till Turkiet för mig och barnen plus att Celines pojkvän Anton följer med också. Vi åker redan i övermorgon! Betalade 1799, det är ospec och vi åker med Ving. Mina tidigare erfarenheter med just Ving är att man får bäst hotell med dom, hoppas vi har samma tur denna gången. Vi har inte så höga krav, lika bra att ställa in sig på ett enkelt hotell, så man inte blir besviken.

Hade tur att resan hamnade precis mellan mina beredskapsveckor. Celine och Anton missar 2 dagar av sina sommarjobb, men det ska nog gå att jobba igen. Det ska bli väldigt skönt att komma iväg, längtar redan till all shopping. :-)

I går skulle jag lämna in Jennifers cykel som hade punktering. Hon hade ställt den i stan och jag hade inte hunnit hämta den på några dagar. När jag ska låsa upp den, så ser jag att någon lustigkurre har målat ett manligt könsorgan med ketchup (!) på sadeln och det satt som klister i värmen. Fick skrubba med nageln ganska hårt, så att själva "motivet" inte gick att känna igen. Hade varit lite pinsamt att komma in med cykeln annars. :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0