Side - Dag 4


Nu är man brun, men brunare ska jag bli.

Kvällen gick vi ut på en fotopromenad och hade med Jennifers systemkamera.


När solen börjar gå ner blir korten som finast.


Här är vi på väg till Gamla stan i Side


Mycket historia att titta på.


Dom här ödlorna fanns det många av bland stenarna.






Side centrum är väldigt fint och mysiga små gågator.


Apollos tempel






Den här mannen underhöll oss på restaurangen vi åt på igår kväll. Han tog detta kort på sig själv och var faktiskt både rolig och lite knäpp. Han trollade och höll på och vi fick många skratt åt hans tokigheter...


Han bjöd mig på en drink för att jag snart fyller år. Han ville också bjuda ut mig på en turkisk afton direkt när han hade slutat sitt pass, men jag tackade nej. :-)


Sen hämtade han dessa och ställde upp dom på bordet så vi fick klappa. Det var restaurangens husdjur.



Kommentarer
Postat av: Tina

Vilken brun och fräsch tjej! Ni verkar ha det härligt, ha en fortsatt skön semester.

2010-06-14 @ 11:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0