Virus i datorn

Fast jag har virusprogram och vet hur man bör skydda sig, så fick jag ett elakt virus på datorn. Försökte ta bort det och lyckades delvis, men istället för att kämpa timtals med att leta info på nätet och hämta ner program som kanske kunde lösa det, så valde jag att installera om.

Har en Packard Bell-dator som har en smart återställningsfunktion, så det hela gick väldigt snabbt och smidigt och jag hade lagt över all personlig data på en extern hårddisk innan. Tog också tag i att kolla varför datorn tappat bort sin dvd-läsare och det var så enkelt som att en kabel hoppat ur.

Annars har jag varit ute på en promenad med Viggo och Pamela ikväll igen, lite kallt men skönt att röra på sig.

Jennifer har sovit hos en kompis igår och så även i natt. Celine åkte till sin kompis Emille och ska stanna där 2 dagar, så nu är det bara jag och Viggo hemma. Han är ju van att få sova med någon av barnen, men nu när ingen är hemma, så får han ligga i hallen. Ibland när jag vaknar, så hittar jag honom i soffan och där får han inte vara, men han är för söt när han bänkat sig där.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0