Svinkoppor, visst var det så!

Det var svinkoppor Jennifer hade och nu har hon fått antibiotika. När vi kom till vårdcentralen vid 10:30 fick vi veta att det inte fanns akuttider till läkare förrän kl 13:30 och det kändes ju lite hopplöst. Jag känner hon som sitter i kassan och visade hur utslagen såg ut och då skulle hon be en sköterska ta en första titt och vi satte oss ner och väntade. Efter 10 min så kom en läkare och hämtade oss och lite förvånade blev vi, men ändå tacksamma över snabb hjälp. Slutet gott alltså!



Fick en länk av Annica på MSN där hon ville att jag skulle kolla på en mixer hon skulle köpa, det som mötte mig var den här sidan. Oftast läser man inte såna här texter, men den här var lite kul skrivet.


Kommentarer
Postat av: Mien

Hej!

Så roligt att du hittat till min blogg! Och jag till din. Hinner inte kolla så mycket nu men har du också en jappe? Visst är det mysigt?

Mien

2010-02-24 @ 07:47:45
URL: http://www.hagsarve.com/wordpress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0