Misslyckad befruktning



Så här såg min bildskärm ut när jag kom tillbaka från semestern. Det var Robban som varit lustig, han hade  hunnit sluta sin anställning medans jag var borta och hade också tejpat igen mitt skåp och kontorsstol.

Såg också häromdagen av en ren händelse att det fanns ett mail i min skickatmapp som inte var från mig, men att det var någon (Robban) som utgett sig för att vara mig på skoj. Han hade skickat det till en kollega och skrivit lite töntiga saker... Eftersom jag aldrig fick något svar från kollegan så fick jag inte veta att det gått iväg.. :) Man ska aldrig lämna sin dator olåst... Sen när jag konfonterar honom så svarar han:

Nej, jag svär... Det kom in ett helt fotbollshuligangäng en dag när alla var på lunch och började greja med datorerna. Jag skrämde iväg dom och trodde inte att dom hade hunnit göra någon skada. Jag anade dock inte att det var så här illa!!! :-o


Dagens fruktleverans till jobbet, en dubbelbanan! Något blev fel i be"frukt"ningen! ;-)

Har börjat träna på gymet igen och det känns jätteskönt, både för huvud och kropp! Har haft såna ryggproblem att jag till och med haft ont att kliva ur sängen, men kände redan dagen efter första träningspasset att det var mycket bättre. I torsdags var jag där med Anette och Pamela och i lördags fyllde Anette år, så då var det bara jag och Pamela. När jag stod på löpbandet kommer det fram en kille, säger hej och presenterar sig. Hade han inte gjort det, så hade jag aldrig känt igen honom Det var en kille jag inte sett sedan gymnasiet och han hade heller inte bott i stan sen dess. Kul när folk kommer fram så!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0