Windows 7

Startade dagen med att köra min mamma till Landvetter, hon skulle till Finland och hälsa på vänner från förr. Nu sitter jag på jobbet och har precis ominstallerat min dator till Windows 7. Det tar ju några timmar att få tillbaka den i sånt skick att man kan börja jobba igen, men det är det värt för nu funkar allt igen. Den har krånglat en del det sista, så jag hoppas att det blir skillnad. 

Skönt att få sina saker fixade, har även lämnat in min mobil för uppgradering då den hängde sig varje gång jag försökte kolla mailen. Då jag har min ljudbok i den mobilen så är saknaden stor efter den, men ska nog hämta hem den i eftermiddag.

Skolan börjar ju för barnen på måndag, hur Jennifer ska komma upp på morgonen är ett stort frågetecken, hon är så svårväckt! Det ska ändå bli skönt när allt blir vardag igen, rutiner är rätt bra ändå. :-)

Känner redan förbättring i min hälsa jämfört med förra veckan, så skönt att jobba halvtid och kunna återhämta sig. Idag har jag börjat nedtrappningen till 10 mg hydrokortison mot tidigare 15 mg, håller tummarna att det går vägen.
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Vad skönt att du känner dig bättre! Lycka till ikväll nu då ;)

2010-08-19 @ 11:53:30
URL: http://tegu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0