En bra helt vanlig dag

Det har varit en skön dag, började med att sova på förmiddagen innan jobbet (jobbar ju halvtid) och sen var det ganska lugnt på jobbet. Hade ringt på en Blocket-annons angående en cykel jag ville köpa till Celine (hennes är stulen) och hade bestämt att jag skulle komma dit vid 17:30. När jag sen ringer igen så svarar han inte, så jag gissar att han redan hade hunnit sälja den till någon annan.

Jennifer sover hos en kompis och Celine hade ätit hos Anton, så då köpte jag med mig thaimat hem, jättegott och så har jag också mat till imorgon. Nu har jag precis kommit upp från källaren där jag och Celine har rensat i det andra förrådet och fått bort ännu mer. Vinden kunde inte hämta det förrän tisdag nästa vecka och då kan ju högen byggas på. Celine passade också på att sortera upp alla påsar och kartonger så att det blir lättare för dom. Skrev också en liten skylt till grannar och fastighetsskötare som eventuellt går förbi och undrar. Jag känner mig så ordentlig nu. :-)


En sak som är väldigt positivt nu är att jag börjar må bra igen och det är helt underbart att vara pigg och normal när man åker hem från jobbet och orkar göra saker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0