Sugproppar

Jag måste erkänna att jag inte har använt en borrmaskin i hela mitt liv, på något sätt är jag rädd för att göra fel, så jag har överlåtit detta till andra. Om det blir fel, så är det ju inte så lätt att rätta till för då behöver man spackla. Det har jag provat på några gånger, men jag och spackelspaden är inte lika bra kompisar som jag och t.ex målarpenseln.

Därför hyllar jag den bra uppfinningen att man kan sätta upp en hylla i badrummet med sugproppar, hur bra är inte det? Jag kan dessutom få upp den på en gång och det blir inga hål som man kanske måste återställa om man flyttar.


Hyllan kostade 49 kr och inköpt på Biltema. Dom stora flaskorna har jag hittat en alternativ "hylla" till som ni ser och den satt ju redan uppe från början.

På tal om Biltema, strykjärnet jag köpte där sist är jag mycket nöjd med så här långt.


Kommentarer
Postat av: klok som en bok:-)

men är du 40 år och aldrig använt en borrmaskin är det på tiden:-) Men jag kan erkänna att jag inte heller gilla att borra, är läskigt ju:-) Jag har en spackeltub och jag brukar fylla i små hål när jag möblerar om och flyttar tavlor. Himla smidigt och blir snyggt också. Bra tips när man flyttar för det ser nytapetserat ut! Hylla med sugproppar har jag provat i badrummet och var jättenöjd till en början men sedan trillade den ner så jag borrade upp den!:-)

2010-08-24 @ 20:26:05
URL: http://www.mestbaradeckare.blogspot.com/
Postat av: Peggy

Till och med jag har ju använt borrmaskin!! fast det blev inte så lyckat måste jag erkänna ;-)

Kram!

2010-08-24 @ 22:18:25
URL: http://www.peggygirl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0