Förkyld

Inatt var jag jättepigg och satt uppe väldigt sent och kollade på Tv4 fakta. La mig 04:30, men efter en timma vaknade jag igen av att jag var hostig och febrig. Gick upp till köket för att äta en smörgås och ta två Alvedon, så jag kunde få sova några fler timmar. Strax efter nio vaknar jag igen av att jag är jättetäppt i näsan och sen dess har jag inte sovit.

När jag kommer ut i köket något piggare än jag var vid gryningen, så ser jag att det inte är två Alvedon jag tagit utan två Kåvepenintabletter!!! Kartan ser ju väldigt lika ut, förutom att penicillinet är något större, men det varken såg eller märkte jag i mörket. Jaja, ingen skada skedd hoppas jag. :-)


Helt olik Alvedonkartan är dom ju inte...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0