Viggo + Knut = sant

Direkt efter jobbet åkte jag till Maxi och handlade lite. Hemma kl sju och började då med att laga mat, det blev korv stroganoff och Jennifer åt med god aptit.  Sen tog vi alla (jag, barnen och Viggo) oss en kvällspromenad till mamma för Jennfier ville sova där och vi följde med för att säga hej.


Hos mamma har Jennifer en hamster som heter Knut och är jättesöt. Viggo älskar att springa in till sovrummet där buren står och så gnyr han. När Celine håller i honom, så är han så nyfiken och rätt som det är så pussar han Knut och dom är så söta.


Här är Knut väldigt modig och Viggo lite reserverad. Även om det inte ser ut så på bilden, så har vi koll på att Viggo inte får för sig att leka på ett dumt sätt som att bita.

Bilderna är tagna med mobilen och därför lite suddiga, då mobilkameran inte hinner med vid snabba rörelser. Mitt minneskort till digitalkameran har fått fötter och måste därför köpa ett nytt.

Kommentarer
Postat av: Therese

Hej Pia! Jag skulle egentligen ha kört Vahids nya 808, men den har inte kommit än så det får bli 815 istället. Jobbar du något nu påm Taxi?

2010-04-13 @ 14:51:47
URL: http://www.metrobloggen.se/tegu
Postat av: Peggy

Men guuuud så söt :-)

2010-04-13 @ 20:36:29
URL: http://www.peggygirl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0