Snurriga kassörskor

Haft lite tur när jag köpt kläder det sista. Häromdagen var jag på Cubus och köpte 6 stycken linnen för 99 kr/styck. Det var ett erbjudande om att ta 3 betala för 2 och då skulle alltså summan sluta på 396, men hon i kassan slår bara in 5 linnen, men drar ändå av 2 x 99, så jag fick alltså 300 kronor rabatt. Dessutom hade jag ett presentkort på 101, så det blev rätt billigt.

Igår var det dags igen, jag skulle handla på Lindex. Hade fått ett sms av dom där man fick 25 % på ett köp på barn- eller damplagg. Brukar inte handla där, men gick in för att se om man kunde hitta något att nyttja rabatten på.

Hittade denna skjortan, plus en likadan i vitt för 199 kr styck. Visar sms:et i kassan och hon drar 25% på båda plaggen, fast det egentligen bara gällde ett.

Så länge det är till min fördel, så får kassörskorna snurra till det hur mycket som helst. :-)


Kommentarer
Postat av: Peggy

Jaså, det är alltså dig man ska gå med när man ska handla ;-)

Ha en fin första Maj :-) själv lägger jag mig i soffan med mysbrallor och inväntar dygnspass i morgon igen :-)

Kram!

2010-05-01 @ 12:53:42
URL: http://www.peggygirl.se
Postat av: Therese

Kul med lite nytt!

Jag fick också ett sånt SMS från Lindex, men där stod det att man fick 25% rabatt på ett helt köp.

2010-05-05 @ 20:10:45
URL: http://www.metrobloggen.se/tegu
Postat av: Cecilia/Busluren

Vilken tur du har! :)

Skitsnygg top!

2010-05-05 @ 20:50:26
URL: http://busluren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0