Auktionsfynd!

Har gjort auktionsfynd igen. Kronans auktioner kom till stan och sålde nya möbler, lampor, tavlor, ljusstakar m.m till bra priser.



Köpte dessa tavlor för 875 kronor och vet inte vart jag ska sätta upp dom ännu, men blev helt förälskad i motiven. Målade i neutrala färger också, så dom passar ju in lite varstans. Det är bara det att jag inte har så många stora väggar lediga i lägenheten, men det kommer att bli jättebra vart dom än hamnar.

Ljuslyktan på byrån kostade 30 kronor och lampan köpte jag förra året när dom var här och då betalade jag 450 kr för den har jag för mig.  Jennifer var också med och tyckte det var kul och hon fick också en lampa till hennes rum för endast 100 kr.  Kul att bara sitta och se vad grejerna ropas in för, kanske åker dit en sväng imorgon igen, dom tar fram lite nytt varje dag.


Kommentarer
Postat av: Peggy

wow vilka tavlor du har köpt! jättefina! Det blir Pelle och jag och Axl och Kristoffer som åker....han vill komma iväg med oss och det känns bra!

Nu ska jag hoppa i säng, jobbar dygnspass i morgon igen..

Kram!

2010-04-17 @ 22:16:06
URL: http://www.peggygirl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0