Fotboll när det är som roligast

Vilken underhållande fotbollslandskamp det var ikväll! Att sen Zlatan får in bollen i absoluta slutsekunden var ju sagolikt! Det var absolut rättvist att Sverige vann, så många målchanser dom skapade.
När dom intervjuar Zlatan så har han en skön inställning, han brukar oftast skoja och vara lite loj, annars kan jag tycka att han är ganska dryg.

Jag var tvungen att ringa in och rösta på matchens lirare, man kunde vinna en resa till Barcelona och kolla på Zlatan i Champions League. Inte för att jag tror att man har någon chans, men det hade annars varit en vinst som skulle passa, rätt stad att besöka och en kul match att se.
Fast vad jobbigt att vinna ett pris och sen känna att man inte är frisk nog att åka, så det kanske är lika bra att jag inte vinner något för tillfället. :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0