Vilket supersele!

Förra veckan köpte vi nytt sele till Viggo för att prova om det skulle hjälpa mot att han drar så mycket. Innan hade vi ett slags strypkoppel och han drog alltid hysteriskt, särskilt dom första 10 min av promenaden. Även om han inte väger så mycket, så är det jobbigt att ha det så. Den nya selen är helt fantastiskt, han trippar fram och har ingen aning om varför det gör så stor skillnad. Igår tog jag en långpromenad på 1.5 timma med honom och Pamela i perfekt höstväder. Pamela är mamma till Moa som Jennifer umgås med och då våra barn som är 13 och 14 år hittar på ganska mycket upptåg just nu, så har vi mycket att prata om. Precis hela helgen gick åt att jaga barn på stan, inte alltid kul att vara tonårsförälder...

Idag har jag tänkt att baka bullar, var och handlade förut och summan slutade på exakt 1000 kr, insåg att jag borde handla mer på Willys än Ica Maxi framöver.


En skurhink med mopp kostar 250 på Maxi och 190 på Willys, onödigt att "slänga pengar i sjön" bara för att man gillar en typ av affär bättre.

Kl 18 idag spelar AHK borta mot Kroatien i Champions League i handboll, SVT24 sänder som tur är. Än så länge har laget vunnit sina tre första elitseriematcher, hoppas det fortsätter så.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0