Ny bloggdesign

Jennifer har gjort ny bloggdesign till mig, visst blev den fin! Hon är så duktig! Vi satt i förmiddags tillsammans, hon tog fram olika förslag och jag fick tycka till.

Har haft besök av Pamela och Moa ikväll, vi har kollat Idol och ätit godis. Att det ska vara så svårt att låta bli godissskålen, man äter ju fast man inte borde! Jag och Pamela tog en längre kvällspromenad med Viggo vid 22-tiden, ganska kallt, men jag gillar att gå på kvällen. Just nu är det ju så mysigt på stan när det är Lights in Alingsås och imorgon är sista dagen.


Kommentarer
Postat av: Peggy

Hon är jätteduktig ! Vet du, jag måste erkänna att jag/vi har aldrig gått runt den där ljusrundan..!! Man kan väl tycka att man skulle ha gjort det åtminstone en gång under dessa 10 åren ;-)

Ha en fin dag !

2009-10-31 @ 08:10:56
URL: http://www.peggygirl.se
Postat av: Therese

Tack för din fina kommentar! Din hund är verkligen bedårande!

2009-10-31 @ 12:55:38
URL: http://prinsessansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0