Mysdag med barnen

Jag och barnen har varit på Allum hela eftermiddagen och shoppat lite, det var jättemysigt. Jag fick endast en ny tröja, men tjejerna fick två par skor var, mössa, halsduk och vantar, linnen, byxor och Jennifer fick äntligen sitt dyra tangentbord som hon vela ha länge.


Det var en lyxig variant, tangenterna var upplysta i blått och så kostade det hela 899 kr och det betalade hon med egna pengar.  Sen åkte vi direkt hem till Moa och Pamela för att kolla in deras nya familjemedlem Maja, så himla söt!


Hon kom direkt från en ladugård och var ganska rädd, men helt underbar! Moa hade inte berättat för Pamela att hon skulle ta med katten från sin kompis, men det gick ju bra ändå! :-) Jag gjorde likadant när jag var 13, kom hem till mamma med vår första katt Frasse och sa att jag inte kommer berätta vart den kommer ifrån, så hon var tvungen att acceptera. Det var också hon som blev mest fäst vid katten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0