Utflykt till Gekås är aldrig fel!

Ville göra en utflykt igår och valde då såklart Ullared! Det var jag, mamma, Jennifer och hennes kompis Ellinore som åkte och för att slippa gå upp tidigt en lördag, så åkte vi hemifrån kl 10. Stannade på Ikea på vägen ner för att köpa lite handdukar och då passade tjejerna på att äta på "Donken" som dom kallar Mc Donald´s. Vi var framme 12:15 och det var hur lång kö som helst! Visst, det var lönehelg, en lördag och strax innan jul, så vi fick väl skylla oss själva och det tog hela 2 timmar innan vi fick komma in. Tjejerna satt kvar i bilen och väntade tills jag ringde och sa att det var dags att komma. Jag är inte den som irriterar mig för sånt, tycker mest att det är kul att studera detta fenomen när det blir sånt kaos.



Köpte väl inte något speciellt, mest förbrukningsvaror och ändå slutade summan på 3000. Vi var hemma halv åtta och en timma senare kom Pamela hit och drack lite vin. Jennifer och Ellinore satt med oss och pratade i köket och det var väldigt trevligt. Kvällen avslutades med en långpromenad på stan med Viggo och jag kom i säng vid 01.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0