Pink-konsert i litet format


Här kommer lite av det jag filmade under konserten med PINK, titta och njut framförallt av den underbara liverösten! Kvalitén blir dessvärre mycket sämre när man laddar upp den på youtube.

6 min in i denna video så avbryter hon för en liten soundcheck och sen skämtar hon med ljudkillen och säger "have another beer". Lite kul och hon vet vad hon vill, en riktig powerwoman.


Kollar in vänners vänner på Facebook och hittar det här!


Hur galet kan utländska namn bli?



Kommentarer
Postat av: Peggy

Klart jag hinner med en prommis, ska ju inte flytta ändå ;-) vi får ta och kika lite på mina papper någon dag oxå....

Sov gott!

Kram!

2009-11-19 @ 22:41:14
URL: http://www.peggygirl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0