Nytt uppdrag

Bara ett snabbt inlägg så att ni vet att jag lever! Idag har jag varit på Göteborgs Tingsrätt och installerat en massa PC som dom ska ha i förhandlingssalarna. Ganska kul uppdrag och att få se hur det ser ut där innan dom inviger i januari.

Fick också veta att jag fått ett nytt uppdrag som innebär applikationsdrift, jättekul! Det var länge sen jag jobbade med teknik på den här nivån och beredskap ingår också var fjärde vecka, men det ska bara bli kul! Då det är ganska stor konkurrens om uppdragen nu, så kom det här perfekt.

Imorgon ska vi slutföra på tingsrätten och på måndag börjar jag i den nya gruppen. Jag lär nog bli korvstoppad med ny kunskap och har redan förvarnat barnen om att jag kanske är lite grinigare när jag kommer hem pga trötthet. :-)


Kommentarer
Postat av: Karin

Härligt att höra!! You're back! Dags för en chat-session snart?!

2009-11-20 @ 21:44:32
URL: http://passaren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0