Heltid igen

Nu springer dagarna iväg fortare än fortast! Tillbaks på heltid och det funkar rätt bra, får lite känningar emellanåt men dom går relativt fort över. Det nya uppdraget är roligt och jag känner att jag hamnat helt rätt, vilket känns jättebra!

Var på lunch idag, kebabtallrik för 75 kronor, dyrt!! När jag sitter där och äter med två kollegor så ser jag en kille vid ett bord längre bort som jag tyckte såg bra ut och strax därefter upptäcker jag att det är ett gammalt ex till mig. Lite kul faktiskt, han blir snyggare med åren tydligen. :-)

Kom hem strax efter klockan 18, direkt till Apoteket för att hämta mer medicin och sen tog jag, Pamela, Celine och Viggo en jättelång promenad och sen är nästan kvällen slut. Tittar just nu på Desperate Housewives, den serien är helt underbar och särskilt Gaby!





Kommentarer
Postat av: Peggy

Skönt att det känns ok med heltid! Va, blir "exen" snyggare med åren...Det har jag inte märkt :-) jaså ni gick en lååååång promenad utan att jag fick följa med ;-) om sanningen ska fram så hinner jag inte med långa prommisar nu fast jag skulle sannerligen behöva det ;-) DH är sååå bra :-) Jag kollar på fotboll nu men tror jag ska lägga mig snart, hade ett helvetspass på jobbet igår!

Ha d gott

Kram!

2009-11-24 @ 22:01:06
URL: http://www.peggygirl.se
Postat av: Desperate Housewives-bloggen

Älska DH =)

2009-12-01 @ 22:48:46
URL: http://fairview.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0