Grattis Celine!




Idag fyller Celine 16 år och vi har ätit tårta och annat gott! Hon har fått en Björn Borg-väska, mascara och Tokio Hotelbiljett av mig. Av övrig släkt önskade hon sig pengar som ska gå till en Thailandsresa. Det blev inte så många idag, Ola har varit på Gran Canaria och kommer hem först inatt och Anton har spelat handboll. 


Dagen började med hundkurs, men vi har efter två omgångar insett att övningarna är alldeles för enkla för Viggo, så vi kommer nog inte fortsätta. Ledaren är ju under utbildning och det kostar inget, men det är ju ingen idé att vara där om han kan det hon vill lära ut.

-Ge mig köttbullar nu när jag gör som du säger!

 

Efter hundkursen, så åkte vi bort till brukshundklubben och testade Agilitybanan.


Han är otroligt lättlärd vad gäller detta och tycker det är jättekul!




Kommentarer
Postat av: Peggy

Grattis till tjejen på födelsedagen :-) Åh har ni gått hundkurs! vår lilla tjej skulle säkert bli portad med en gång för hon är såååå ouppfostrad ;-) kanske en anledning till att gå kurs :-)

Ja vi får promenera i morgon! har ätit godis, pepparkakor och pizza och jag tänker stoppa i mig chips lite senare :-)

2009-11-07 @ 19:21:55
URL: http://www.peggygirl.se
Postat av: Annica

Han är så söt Viggo, vilken tur att han hamnade hos er. Denna helgen har vi Santo på besök. Lillebro till Viggo kan man väl säga. Han är jättefin han med!



Ha det bra



Annica

2009-11-08 @ 11:45:58
URL: http://123minsida.se/volpino

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0