En skön söndag

Anette kom hit och fikade idag, hon hade med sig lussebullar och dom var så färska och goda! Precis när vi ätit upp dessa, så ringer Pamela och frågar om jag bjuder på fika och det var ju lite lustigt för då var det bara för henne att komma hit och  slå sig ner. Hon fick dock inte någon lussebulle, för dom var redan uppätna, men nästa gång ska jag vara lite bättre rustad! Pamela och Anette hade aldrig träffats, men det visade sig att dom hade en gemensam "bekant", så samtalsämne fattades inte. :-)

Lagade mat och sen åkte jag, Celine och Viggo till mamma med en hög byxor hon skulle lägga upp åt mig. Medans mamms sydde, så somnade jag på soffan, Celine på sängen och Viggo på golvet. Riktigt trevliga gäster hon fick dit får jag säga! Sen blev det en snabbis till Maxi och efter det en timmas promenad med Pamela, den här gången utan hund för han stannade kvar hos mamma.

Nu ska jag lägga mig tidigt, bäst att vara någorlunda pigg imorgon då jag ska börja nytt uppdrag och lära mig massa nya saker.



Kommentarer
Postat av: Angelie

Grattis till ditt nya uppdrag! Kram :-)

2009-11-23 @ 00:12:08
Postat av: Peggy

Hoppas att det gick bra, första dagen på nya uppdraget :-) ja samtalsämne fattades ju inte ;-)

Ha d gott!

Kram!

2009-11-24 @ 12:57:32
URL: http://www.peggygirl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0