Globen nästa!

Har precis beställt biljetter till finalen i Globen på lördag. Det är helt utsålt (12 000) och genom klubben fick jag tag på en biljett som kostar 180 + 320 (bussresa). Tyvärr får jag sitta snett bakom ena målet, men jag kommer ändå njuta av stämningen och att sitta ihop med andra Alingsås-supportrar. Nu blir det till att ta på mig min AHK-tröja, så ska jag ha en njutbar handbollsdag i (tror det knappt själv) GLOOOBEN!

Jag är (positivt) avundsjuk på min bror som jobbar på ett företag som är platinasponsor, det innebär att dom får detta gratis:  3 biljetter, resa, bankett och övernattning på hotell. Pga att dom är sponsorer, så har min bror börjat gå på handboll först i år och nu är han också riktigt biten. Han hade ju tur att hoppa in i rätt säsong så att säga, det går inte att undgå att tycka att det är kul när det bara blivit vinster på hemmaplan. :-)

Hade telefonmöte med Stockholmare imorse och dom började att fråga mig hur måndagsmorgonen kändes och jag replikerade med att den var hur bra som helst, Alingsås slog ju ut Bajen igår. Det var inte så poppis, hahaha.


På min arbetsplats (Gbg) har jag hängt upp dagens GP.  


Kommentarer
Postat av: Annica

Ha en härlig dag i Stockholm! Och se till att ni vinner!

2009-05-05 @ 07:02:31
URL: http://123minsida.se/volpino

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0