Vad vore livet utan handboll...?

Har ändrat mina planer i helgen, hoppar över kickoffen och åker hem istället. Ingen av mina svenska kollegor  ville gå och det kändes inte kul att vara själv bland 120 norrmän. :-) Nu får jag träffa barnen och Viggo istället, känns jättebra!
Nu har vi gjort 6 veckor här, endast 3 kvar...

Åker direktplanet med Welcome Air imorgon och ser redan fram emot vinet och muffinsen man får där. Härligt att vara hemma redan kl 16 också. 

Imorgon kväll kl 19 är det handboll och AHK möter H43. Ska gå dit med min bror som vanligt, det ser jag fram emot som den handbollsfantast jag är. Hade ju turen att dom sände matchen mot RIK via nätet (Handbollskanalen) i måndags, men dessvärre så förlorade AHK den.
H43 har flyt just nu, 7 poäng av 8 möjliga de senaste matcherna, så det kan nog bli en tuff match. AHK ligger på tredje plats i elitserietabellen med tre matcher kvar att spela. Viktigt med placeringar, eftersom det styr vilken turordning man får välja motståndare i slutspelet. Föregående år har Alingsås blivit valda, eftersom dom hamnat längre ner i tabellen, men nu är det tvärtom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0