Helgens händelser

Lördagsförmiddagen tillbringades med Viggo i skogen. Vi gick en tur som tog exakt 1,5 timma och mötte bara 2 personer, så vi fick skogen för oss själva. Så kul att bara se hur Viggo njuter av att springa som han vill, lukta och framförallt lyfta på benet mot "nästan" alla träd. Tog med en frisbee som han fick hämta och med korv som belöning.


Väldigt halkigt på sina ställen....


...medans det nästan var vårväder på andra.

Klockan halv sex åkte jag och hämtade Camilla som kom med tåget. Vi hade inte träffats på flera veckor och drack lite vin och gjorde oss iordning för att sen gå ut. Det var rätt många som man inte kände, pga att dom var så mycket yngre, men jag hade trevligt ändå. Camilla ville gå hem rätt tidigt och fick min nyckel, vilket resulterade i att jag sen inte kom in. Hade inte tagit med mig mobilen och hon svarade inte i vare sig sin mobil eller i porttelefonen. Det var bara att cykla ner till taxi och låna telefonen, ringa mamma och väckan henne kl 04  (sorry) och sen cykla dit och hämta min extranyckel. PUST!


Så här glad blev jag av vinet...


KÄRLEK!


Camilla


När vi vaknat till liv idag vid 10-tiden, så blev det en tur till Mio för att kolla soffor och sen en smarrig pizza.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0