Auktion idag också!


Den här vackra kandelabern ropade jag in för 750 kr, en liknande kostar 1700 på Åhléns och det var samma summa som auktionsfirman sa den kostar i handeln.  Nu ska jag bara köpa lite snygga ljus till den också. Jag ville egentligen ha denna redan igår, men då var det flera som bjöd, så priset blev ganska mycket. Blev väldigt glad när jag såg att dom ställt fram en till idag och att den blev några hundra billigare än igår.


Den här snygga lampan kostade 430 kronor,  ordinarie ca 1400. När jag kom hem och packade upp den och såg hur snygg den blev, så ville jag ha en till i samma serie, så jag åkte tillbaka fast auktionen slutat och frågade om jag fick köpa en till lampa. Det fick jag och till det priset som en annan ropat in den för.


Här är den lampan i en lite annan modell som passar i fönstret och den kostade 560 kr. Ser ni stolarna också?  Har oljat in mitt gamla ekbord så att det blir fräscht igen.



Den här lampan fick jag för 500, ordinare ca 1500.  Har inte bestämt om vart jag ska ha den, men kul med nya lampor! När man nu har köpt lite exklusivare såna, så ser man stor skillnad mot t.ex Ikeas.

Mamma hittade två stolar till balkongen som var supersköna, så vi var nöjda efter denna dag också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0