Pernillas blogg!

Ikväll har jag, mamma och Viggo tagit en underbar kvällspromenad i skogen och Viggo kunde vara lös. Det är så härligt att se när han skruttar omkring som ett glatt barn. Idag har också remissen kommit in i systemet, jag fick be läkaren faxa den igen. 

Har nu sett färdigt sista säsongen av Prison Break, slutet blev inte som jag väntat mig och jag blev faktiskt lite deppig för en kort stund. Jag kommer ihåg att min vän Pardis berättade en gång att hon gråtit till ett avsnitt (tror det var Grey´s anatomy) och jag tänkte att vilken serie kan få folk att gråta? Det sista året har jag märkt att jag blivit berörd över tv-serier som jag tycker är bra. Kan inte riktigt svara på vad det beror på, men kanske att jag börjat titta mer koncentrerat och inte gjort massa annat samtidigt och på så vis mer levt mig in i det. Förut har jag mest blivit rörd över glada saker, så som sporthändelser. Något som var väldigt gripande var ju när Michael Jacksons dotter Paris höll talet i slutet på minnesstunden, då fick nog alla tårar i ögonen.



Läser en del bloggar, vissa besöker jag inte lika frekvent, men den blogg jag uppskattar mest är Pernilla Wahlgrens. Hon är kanske inte den som hade bäst betyg i stavning, men hon skriver fantastiskt roligt och driver med sig själv och sin familj. Man kan tycka vad man vill om henne som artist, men blogga kan hon! Om någon av er har någon blogg att rekommendera mig, så skriv gärna adressen i kommentaren.

www.mama.nu/blogg/pernillas-blogg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0