Det närmar sig.

Kom till jobbet och hade fått mail angående Norge-uppdraget. Nu hade det tagit en ny vändning, uppdraget gick inte ut på att svara i telefon och registrera ärenden, utan nu var det dokumentation på engelska. Kunden krävde in att alla vi som var tänkta att åka skulle maila in en text/dokumentation på engelska, så dom kunde bedöma vår lämplighet. Gjorde vi inte det, så var vi diskvalificerade.
Jag valde att skicka in en instruktion jag gjort för en tidigare kund, den var relativ enkel, men föll tydligen dom i smaken för jag fick svaret:


Hej Pia

Just what we are looking for, perfect!


Leave the choice to Per but you sure have my recommendation for the role!


Med vänlig hälsning


xxxxxxx xxxxxxx

Imorgon ska vi ha ett telefonmöte om mer detaljer, men nu ska det mycket till för att jag inte ska åka. Nu gäller det att hitta smarta och billiga alternativ för att äta. Man vill ju inte att hela traktamentet ska gå åt. Ett stort shoppingcenter och IKEA ligger bredvid hotellet och då kan man ju äta där. IKEA ska väl ha samma priser överallt i stort sett? Det blir en utmaning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0