Jobba i Stavanger

Jag har fått ett jobb-uppdrag i Stavanger! Ska åka dit nästa söndag och veckopendla 5 eller 8 veckor. Skönt att inte sitta obelagd i dessa tider. Enda resealternativet är att flyga med mellanlandning i Oslo och det tar ca 3 timmar totalt. Vi är 13 svenskar från hela Sverige som åker och kunden är Statoil. När jag kollar på bilder från staden, så ser det fantastiskt ut, har själv tänkt tanken att resa dit, men nu får jag möjlighet att upptäcka staden och naturen ändå. Ska låna med Jennifers fina kamera någon vecka och fotografera lite.

Celine ska få det stora ansvaret att klara sig själv, vilket jag är övertygad om att hon klarar galant, i så fall får hon följa med till New York. Jennifer ska sova hos mormor på veckorna och det är hon redan van vid, eftersom hon är där ofta. Jennifer har ett objektiv att se fram emot om hon fixar skola m.m under veckorna jag är borta. Nyttigt och kul med en belöning som väntar om man ansträngt sig extra, det blir ju en liten prövning för oss alla.




Modigt!


Gamla stan




Kommentarer
Postat av: Annica

Vad vackert där verkar vara! Du behöver ingen assistent?

2009-01-16 @ 12:45:36
Postat av: Maggan

Kul!!!!!

2009-01-16 @ 16:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0