Dagarna går fort.

Nu är det redan torsdag kväll, det har gått så fort. Imorgon går flyget hem 17:15 från Stavanger och som tur är finns det gratis flygbussar direkt utanför kontoret. Mycket som flyter på här, förutom att vi fortfarande inte kan jobba effektivt pga att vi saknar access. Idag blev det kycklingfilé och pasta till lunch, väldigt gott! Efter jobbet, så gick jag, Madde och Andreas till Kvadrat (köpcentrat) och strosade runt. Jag kollade lite vad resestrykjärn kostade, men ska inhandla det i Sverige. Inser att det vore väldigt bra att införskaffa ett sånt, särskilt om man tvättar på plats. Hittade också en necessär, en sån som Madde har och som jag tycker är både praktisk och snygg, men ska också kolla om den finns billigare hemma eller på nätet.



Jag tog en McDonald´s själv för jag ville ta bussen tillbaka, hade såååå ont i fötterna. Sen råkade den stanna utanför IKEA och då gick jag in där istället för till hotellet. Vi har glasbord här och det är inte så smidigt när man ska äta, så jag fyndade bordstabletter för 8 kr/styck. Fler galgar behövdes också, 8 st för 35 kr. En pläd för 29 så jag kan lägga över när jag fryser på nätterna. 6 drickglas för 9 kr, nu slipper vi diska så ofta. Härliga doftljus, bara tändare som saknas, men det tar vi med nästa vecka.


Det här blev dagens IKEA-inköp, 216 kronor totalt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0