Då var det dags igen.

Har gjort ett ganska långt uppehåll med att blogga, men ska försöka bättra mig.

Har nu slutat mitt uppdrag på Volvo och sitter inne på kontoret i Mölndal istället. Har inte lyckats få något nytt uppdrag, så mina dagar är ganska enformiga. Alla uppdrag ligger långt utanför Göteborg och jag har svårt att veckopendla med tanke på barnen.
Idag har jag beställt en kamera till Jennifer på Dustinhome.se, en Canon 450D med väska och 4 Gb minneskort. Den kostade 6000 och hon har sparat ihop det själv med jul-  födelsedags- och veckopengar. Hon längtar så hon kan spricka efter att få fotografera med den och troligtvis kan hon göra det redan imorgon.

Helgen som var har jag kört taxi och fixat hemma. Städat, rensat och tvättat, hur skönt som helst. Sett lite av Prison Break säsong 4, för mig får den serien gärna fortsätta ännu längre. Lyssnat färdigt på Dan Brown "Gåtornas palats", den var inte lika bra som "Änglar och Demoner" och "Da Vincikoden" och hans fjärde bok hoppar jag nog över. Börjat lyssna på Lasse Wierup "Infiltratören" och den är riktigt bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0