Dyr pizza!

Ett utdrag av mig och min norske kollegas msn-chat igår.

Sturle says:

de er jo gode alternativer, men det finnes mye god (jaja, "grei" da, om ikke "god") mat på flyplassen

Sturle says:

hvis dere har god tid der kan dere jo spise noe der?

Pia says:

Haha, skulle inte tro det. JÄTTEDYRT! En pizzaslice, väldigt liten, 100  nkr

Sturle says:

100?!? Faktisk?!

Pia says:

Jag tror det stod på Pizza Hut-menyn, 3 slices o någon dricka kanske, 339 nkr, så läste jag på skyltarna i alla fall.

Blev lite full i skratt och förstod då vad alla svenskar varnat mig för när jag skulle till Norge.

Sturle says:

HOLY SH.... Yikes!! de kan jo ikke mene alvor!?

Pia says:

Nej, men jag kanske såg fel. Det tror jag inte dock, det var stooora skyltar.

Sturle says:

har du kamera på mobilen?

Pia says:

Ja.

Sturle says:

tar du et bilde av det hvis du går forbi igjen, jeg nekter å tro det før jeg får se det!

Pia says:

Men då kanske polisen tar mig för spionage.

Arne Treholt

Haha

Sturle says:

hahaha

Sturle says:

sant det, kanskje best å la være



Jag kunde med att fotografera "beviset", även om priserna syns dåligt. Menyn näst längst till
höger kostar 339 nok = 427 sek!




Precis lyft från Stavanger flygplats med fantastisk utsikt.


"Sola" flygplats gör skäl för namnet...

Kommentarer
Postat av: Annica

Jag har inte varit på Pizza Hut på hur många år som helst. Vad kostar det i Sverige?

2009-02-16 @ 08:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0