Soffkväll med datorn.

Somnade kl 01 "igår" och 6 timmars sömn funkar inte så bra, så nu ligger jag och slappar i soffan och kollar lite olika tv-program på datorn. Tog en promenad bort till Kvadrat igår med Maria och Marie. Hittade ett linne (singlet på norska) som kostade endast 60 kr, då det var 70% rabatt. Har hittat två fina jeans också, men dom kan jag lika gärna köpa i Sverige, då kursen står i 1.31. Allt blir ju så mycket dyrare om som samma vara kostar i Sverige. Vid 21-tiden gick jag in till Maria som bor i lägenheten bredvid och drack lite vin, gott!

Åker hem imorgon, 10 dagar sen jag var hemma, det ska bli så skönt och jag längtar jättemycket efter barnen och Viggo. Vi planerar att ta en tur till Ullared på lördag, om vädret tillåter. Både jag och barnen älskar att åka dit, så tyckte det var en bra grej att göra på den korta tid jag är hemma.

Tar ett direktflyg imorgon med "Welcome Air", det tar bara 50 min och dessutom ca halva priset jämfört med SAS. Varför tar jag inte det varje gång? Tyvärr flyger dom bara mån, ons och fredag och det mitt på dagen. Det funkar inte med arbetstiderna här, men imorgon ska jag testa. Andreas hade provat förra fredagen och sa att det var mycket smidigare med incheckningen med detta bolag. Landar 15:30 på Landvetter och skönt att komma hem lite mer normal tid en fredagskväll och inte kl 21.

Läst i tidningen att Laila Bagge och Niclas Wahlgren skulle ha hittat varandra, det var lite otipppat, men kul.


I huset rakt fram jobbar vi., Telenors byggnad och Statoil hyr in sig där.


I den här soffan har jag slappat i ikväll.


Kommentarer
Postat av: Annica

Pussa Viggo på från mig!

2009-02-26 @ 21:59:38
URL: http://www.123minsida.se/volpino

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0