En helt vanlig torsdag

Egentligen skulle jag åkt hem idag, men bokade om flyget, då jag bestämde mig för att stanna kvar i helgen. Madde åkte idag och nu är jag helt själv, känns tomt, men rätt skönt också. Jag älskar tystnaden, särskilt när den är frivillig.

Städat hade dom också gjort idag och bytt lakan. Man är lite bortskämd dessa veckor, men det tycker jag att jag är värd. Det enda tråkiga just nu är att jag har så fruktansvärt ont i ryggen efter jobbet, vill helst inte ta mina tabletter för dom är inte snälla mot magen, men vet inte vad som är värst...



Ute på en långpromenad efter jobbet. Skönt när snön försvunnit.



Här är Madde med kontorets Maskot, den låter rätt kul när man skakar honom.


En bra sak med norska Yoghurt är att en plastsked följer med i locket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0