Konferens

Precis kommit hem från en konferens med projektmedlemmarna i Staoil-projektet. Vi var totalt 21 personer och befann oss på Stavanger Stadion (inomhus såklart), då Logica är sponsor till deras fotbollslag. Kl 13 började det och ett antal presentationer fick vi ta del av och sen var det middag kl 17. Jag hade förväntat mig lite partaj, då norrmännen kallade det för kickoff, men tji fick jag. Här satt man snällt vid bordet och drack vin stillsamt och pratade jobb. :-)  Nästa kickoff ska vara den 6:e mars, en fredag och då har dom lovat att det blir utgång på "byn" som dom säger om Stavanger.

Jag frågade en som heter Sturle om hans ålder och han bad mig gissa. Det skulle jag låtit bli, då jag gissade på att han var mellan 39-41 och han i själva verkat endast var 30!!!!!!! Pinsamt, men han bara skrattade som tur var. Jag blev nog lurad av hans skägg, killar i Sverige brukar inte ha skägg i den åldern, eller?


En stadion full av snö...




Mer party än så här blev det inte, denna gången. :-)


Madde, Sturle, Tone och Graham


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0