Saker som stör mig

Åka kollektivt har sina fördelar, men också vissa nackdelar märkte jag nu på morgonen. Sitter på tåget i morse och efter några hållplatser så kliver en man på och tränger sig ner mellan mig och en kvinna. Det som fick mig att börja störa mig på honom var:

  • Han snörvlar fast han inte ens är snuvig
  • Han hänger över min axel för att läsa min tidning
  • Han luktar ganska illa
  • Han breder ut sig


Det är dock skönt att slippa betala dyr bensin, man är snäll mot miljön, slipper bilköer och kan läsa eller prata med folk man känner, så det hela överväger alltså.  



Kommentarer
Postat av: Peggy

Flyttstädning !!! För de 1300 hade jag väl bara fått köket städat :-) nu gjorde jag det själv och se vad jag fick för det ;-)

Kraaaam!

2009-12-03 @ 11:22:42
URL: http://www.peggygirl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0