Julfest

Nu är det dags att blogga lite, det var ett tag sen! Förra fredagen var det dags för jobbets julfest och som vanligt har jag roligt vid dessa tillställningar. Var först på Incontro och hann med ett par glas vin med ett tiotal kollegor innan vi promenerade bort till Ullevi Lounge där julfesten var. Fantastiskt bra mat, men mindre bra discjockey, han spelade nästan bara dålig musik. Blev bjuden på god champagne i baren och sen drog ett 20-tal bort till Deep och fortsatte festandet. Det blev inte mycket sömn, men det var det värt!

I onsdags var jag ute och åt tacobuffé med min nya grupp på jobbet och det var också väldigt trevligt. Vi åt på Tranquillo, hamnade sen på Diamond dogs för billiga drinkar och sen till Nivå en sväng. Jag hade ju känt mig lite krasslig kvällen innan och när jag kom till jobbet på torsdagen, så kände jag mig inte alls bra i halsen och gick hem på förmiddagen. Min röst har kommit tillbaka lite ikväll, men nu har jag fått rethosta istället.

Jag börjar känna att jag är tillbaka i nästan frisk form vad gäller binjurarnaa, så underbart skönt! Jag är nere på 1.5 tabletter nu och har iofs fortfarande lite småont i ryggen, men det går verkligen åt rätt håll och ingen är gladare än jag!


Kommentarer
Postat av: Peggy

Nu är det dax att blogga lite till va ;-)

Kraaaam!

2009-12-17 @ 17:08:07
URL: http://www.peggygirl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0