Bihåleinflammation, den andra i år!

Min vecka har inte varit så mycket att blogga om för jag har mest varit sjuk. När jag trodde att jag började bli frisk och jobbat i 3 dagar, så svängde det och jag fick bihåleinflammation istället och penillinkur. Denna gången sitter värken i vänster överkäke och då jag hade det i april i år så satt det runt höger öga.

Ikväll ska jag ut med Angelie i Göteborg, det ska bli så kul! Hoppas att medicinen har hunnit ta bort alla symptom, så jag har bästa förutsättningar för att kvällen ska bli så bra som möjligt. Apoteket sa att man kan dricka när man tar medicinen, men att jag ska tänka på att jag ändå ska ta det lugnt med tanke på infektionen i kroppen.


Kommentarer
Postat av: Peggy

Hoppas att du får en suverän kväll :-)

Kram!

2009-12-19 @ 15:26:06
URL: http://www.peggygirl.se
Postat av: Peggy

Kikar in och önskar dig och dina tjejer en riktigt God Jul...Hoppas att ni får det fint!

Kramar!

2009-12-23 @ 22:35:19
URL: http://www.peggygirl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0